خَلوت و جَلوت

دور و برم از این همه خلوت شلوغ شد / کی می کنند خلوت و جلوت برابری

دور و برم از این همه خلوت شلوغ شد / کی می کنند خلوت و جلوت برابری

خَلوت و جَلوت

دلنوشته های نوکری ناقابل از عنایات آستان حضرت دوست در خلوت و جلوت
=================
عمری است حلقه‌‌ی در میخانه‌ایم ما
در حلقه‌ی تصرف پیمانه‌ایم ما
از نو رسیدگان خرابات نیستیم
چون خشت ، پاشکسته می‌خانه‌ایم ما
عشاق را به تیغ زبان گرم می‌کنیم
چون شمع ، تازیانه‌ی پروانه‌ا یم ما

پیام های کوتاه
پیوندهای روزانه

درسی از شهید مظلوم

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

عالِمی با خانه 15طبقه ای و زن اروپایی...!

مطلب زیر خاطره یکی از دوستان شهید بهشتی (ره)است که به نقل از جهان نیوز بیان میکنم

 

یک روز در مجلس خبرگان به دکتر بهشتی گفتم: «چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟» در جواب آیه ای خواند (احتمالا آیه 38 سوره حج بود؛ «ان الله یدافع عن الذین آمنوا...»)

بقیه در ادامه مطلب

به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، نامه هایی به دستم رسیده بود که تماما حرف های رکیک و ناسزا به آیت الله بهشتی بود. او را آمریکایی خوانده بودند و گفته بودند خانه 15 طبقه ای و زن اروپایی و ... دارد.
 
یک روز در مجلس خبرگان به دکتر بهشتی گفتم: «چرا از خودتان دفاع نمی کنید؟» در جواب آیه ای خواند (احتمالا آیه 38 سوره حج بود؛ «ان الله یدافع عن الذین آمنوا...»)

 
گفت: «فلانی من نباید از خودم دفاع کنم بلکه باید آنقدر ایمان خودم را قوی کنم که خداوند از من دفاع کند و جواب اینها را بدهد؛ و چون وعده خدا حق است ،من به این وعده ایمان دارم.»

  • تسنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی